poniedziałek, 6 lutego 2012

O północy (i nie tylko) w Paryżu

Obejrzałam niedawno Midnight in Paris Woody'ego Allena. Zabawnie się ogląda film, w którym tyle się można na Paryż napatrzeć gdy się ten Paryż zna.
Ale co to za magiczne schody, na których się mogą takie rzeczy zdarzyć o północy, nie wiedziałam, więc poszłam je odszukać.
Szukałam w dzień, więc nic magicznego się nie stało. Muszę tam jeszcze zajść o północy, spróbować szczęścia i odnaleźć dawny Paryż ;)





Kto widział film dokładnie wie o co chodzi, kto nie widział, polecam, choćby żeby się na Paryż napatrzeć...



P.S. Widzę, że ludzie namiętnie szukają tych schodów, czym nabijają mi wciąż statystyki, a ja niedobra, chwalę się, że tam byłam i zdjęcia ze wszystkich stron wrzucam, a gdzie to jest nie piszę i tym samym wcale nie pomagam.

Oto one - boczne schody kościoła St Étienne du Mont, tuż koło Panteonu:


2 komentarze:

  1. IX12 - Voting ends February 12

    Hello Anna!

    This is just a quick reminder that voting for IX12 (International Exchange & Experience Blog Competition) ends on February 12, 11:59 PM German time.

    We have received over 7,000 votes so far! There is still time to get your blog on top of the list - just keep promoting it amongst your readers.

    The top 100 blogs will be announced on February 14th.

    Wishing you good luck,

    Virgínia
    on behalf of bab.la and the Lexiophiles language blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, bo już miałem pisać w tej sprawie do Woody'ego... ;)

    OdpowiedzUsuń