sobota, 12 listopada 2011

must-see - the beginning

Niedawno, przerażona myślą, że zostało mi już tylko 3,5 miesiąca w Paryżu, postanowiłam zrobić listę miejsc, których wstyd by było nie zobaczyć będąc tu tak długo.
Jest to typowo turystyczna, jednakże bardziej szczegółowa lista.
Dzisiaj zabrałam się za jej wypełnianie i później zobaczycie efekty zwiedzania 1,2,3 i 4 arrondissements bez Ile-de-la-Cite (jak szybko się już robi ciemno!).
W tym momencie udostępniam listę kompletną, "x" oznaczają miejsca, które widziałam już wcześniej i prawdopodobnie ich zdjęcia widzieliście już we wcześniejszych postach.
Jeśli ktoś widzi jakieś braki w liście, będę wdzięczna za podzielenie się uwagami.
Lista pewnie i tak się będzie rozszerzać, jak po samej dzisiejszej wycieczce poszerzyła się o 7 miejsc widzianych po drodze.
Mam nadzieję, że ten link jakoś działa...

wielka paryska lista turystyczna


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz